DSpace JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
Просмотр собрания по группе - Авторы Богославець, Л. П.
Результаты 8 по 23 из 23
< назад
Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2016 | Мовнопрофесійна компетенція | Пашко, О.; Богославець, Л. П. |
2016 | Мовні засоби переконування | Ружанська, Н.; Богославець, Л. П. |
2016 | Модульне середовище - запорука ефективного навчання | Генчевська, О.; Богославець, Л. П. |
2012 | Особливості викладання риторики у технічному університеті | Богославець, Л. П. |
2019 | Особливості застосування новітніх технологій в педагогічному проектуванні підготовки майбутніх фахівців легкої промисловості | Богославець, Л. П.; Рибець, Л. |
2019 | Особливості пропедевтичної підготовки студентів-іноземців до навчання в університетах України | Богославець, Л. П. |
2018 | Педагогічні технології у професійній підготовці дизайнерів | Богославець, Л. П.; Сердюк, О. С. |
2018 | Педагогічні умови формування інноваційного підходу до підготовки педагогів-дизайнерів | Богославець, Л. П.; Бобко, А. В. |
2018 | Педагогічні інновації при вивченні української мови як іноземної майбутніми фахівцями легкої промисловості | Богославець, Л. П. |
2016 | Професійна культура майбутнього фахівця | Вальоса, М. П.; Богославець, Л. П. |
2016 | Способи впливу на людей під час безперервного спілкування | Чорненька, І. Ю.; Богославець, Л. П. |
2017 | Стандартні етикетні ситуації в професійній сфері діяльності майбутнього економіста | Богославець, Л. П.; Сапян, А. С. |
2016 | Стратегії поведінки під час ділової бесіди | Майстренко, Н. О.; Богославець, Л. П. |
2018 | Умови формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів-дизайнерів | Богославець, Л. П.; Творун, Н. |
2017 | Уміння переконувати - основа ділового спілкування | Богославець, Л. П.; Луценко, В. Я. |
2017 | Формування педагогічної компетентності майбутнього педагога дизайнера | Богославець, Л. П.; Майстренко, Н. О. |