Просмотр собрания по группе - Авторы Євсейцева, О. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 81 по 100 из 146 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Паблик рилейшнз як спосіб просування товарівЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2016Поняття та генезис розвитку логістикиШевель, О. А.; Євсейцева, О. С.
2016Порівняльна характеристика основних конкурентних стратегійОгієнко, О. С.; Євсейцева, О. С.
2015Просування вищих навчальних закладів у соціальних мережахЄвсейцева, О. С.
2015Процес розробки та виведення нового товару на ринокЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
окт-2016Психологічні аспекти вивчення поведінки споживачаЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2018Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?Євсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
2010Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2019Реклама блогерів – добро чи зло?Євсейцева, О. С.; Паливода, В. В.
2014Реклама як засіб впливу на поведінку покупцівЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2005Реструктуризація підприємств з позиції маркетингових принципів управлінняЄвсейцева, О. С.
янв-2003Реструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимогЄвсейцева, О. С.
2016Розвиток брендингу в УкраїніКокорева, А. В.; Євсейцева, О. С.
2014Розвиток грибної галузі в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Хінціцька, А. М.
2020Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарівЄвсейцева, О. С.; Гейко, М. Є.
2015Розвиток фрилансингу в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2016Роль реклами в комерційній діяльностіПроценко, В. О.; Євсейцева, О. С.
2016Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінніХоменко, О.; Євсейцева, О. С.
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.