Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
русский
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Електронний архів КНУТД
Browsing by Author Біловодська, О. А.
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 12 to 31 of 42
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
Dec-2019
Логістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
Dec-2019
Логістичний потенціал регіональних ринків збуту як фактор впливу на комерціалізацію інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
2020
Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспекти
Біловодська, О. А.
;
Кулік, Д. І.
May-2020
Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та види
Біловодська, О. А.
;
Кулік, Д. І.
Oct-2020
Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковки
Біловодська, О. А.
Nov-2019
Міжнародне оцінювання логістичного забезпечення України: аналіз і тенденції
Біловодська, О. А.
Nov-2019
Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктів
Біловодська, О. А.
;
Матвеєва, А. Д.
2020
Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризму
Біловодська, О. А.
;
Кравчук, М. О.
Dec-2019
Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
Oct-2020
Оцінювання результативності діяльності служби маркетингу
Біловодська, О. А.
May-2020
Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу
Біловодська, О. А.
;
Кулік, Д. І.
2020
Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових служб
Біловодська, О. А.
;
Курочкіна, О.
Mar-2020
Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесі
Біловодська, О. А.
;
Кравчук, М. О.
Oct-2020
Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємства
Біловодська, О. А.
;
Мельник, Ю. М.
2020
Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачів
Біловодська, О. А.
2020
Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовища
Біловодська, О. А.
;
Тхорук, Ю. С.
;
Збарживецька, В. Б.
2019
Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
May-2020
Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджменту
Біловодська, О. А.
2020
Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами
Біловодська, О. А.
;
Лагута, К. О.
Sep-2019
Стартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльності
Біловодська, О. А.
;
Топтун, Ю. М.