Browsing by Author Біловодська, О. А.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 12 to 31 of 42 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Dec-2019Логістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
Dec-2019Логістичний потенціал регіональних ринків збуту як фактор впливу на комерціалізацію інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
May-2020Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та видиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
Oct-2020Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковкиБіловодська, О. А.
Nov-2019Міжнародне оцінювання логістичного забезпечення України: аналіз і тенденціїБіловодська, О. А.
Nov-2019Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктівБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
2020Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
Dec-2019Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
Oct-2020Оцінювання результативності діяльності служби маркетингуБіловодська, О. А.
May-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2020Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових службБіловодська, О. А.; Курочкіна, О.
Mar-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
Oct-2020Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
2020Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовищаБіловодська, О. А.; Тхорук, Ю. С.; Збарживецька, В. Б.
2019Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
May-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
Sep-2019Стартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльностіБіловодська, О. А.; Топтун, Ю. М.