Перегляд зібрання за групою - Автори Кирилко, Н. М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 15 до 34 із 69 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Новітні методи дослідження поведінки споживачівКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2014Обгрунтування стратегії участі підприємства у виставціГуріна, Н. Д.; Кирилко, Н. М.; Гончаренко, Х. А.
2018Організація електронної торгівлі і перспективи її розвиткуКирилко, Н. М.; Васильченко, К. В.
2018Організація і сутність підприємництва в торгівліКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2017Основні передумови успішного управління підприємствомКирилко, Н. М.; Бут, С. С.
2018Особливості організації просування нових продуктів промислових підприємствКирилко, Н. М.
2018Особливості оцінки рівня конкурентоспроможності торговельних підприємствКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2008Особливості правового регулювання і координації виставкової діяльності в УкраїніКирилко, Н. М.; Гончаров, Ю. В.
2008Особливості розвитку PR-технологій у виставковій діяльності промислових підприємствГончаров, Ю. В.; Кирилко, Н. М.
гру-2019Особливості сучасного розвитку виставкових заходівНаумкіна, І. О.; Кирилко, Н. М.
2018Особливості управління персоналом малого підприємництваКирилко, Н. М.; Глущенко, А. О.
2019Особливості управління проектами в сучасних умовахКирилко, Н. М.; Глущенко, А. О.
2016Оцінювання виставкової активності промислового підприємства з використанням методу аналізу ієрархійКирилко, Н. М.
2007Перспективи виставкової освіти в УкраїніКирилко, Н. М.
2017Поведінка споживачів на ринку послугКирилко, Н. М.; Бурківська, В. А.
кві-2019Принципи аналізу виставкової діяльності підприємства-експонентаКирилко, Н. М.
2017Проблема фінансування інноваційної діяльності на вітчизняних підприємствахПавленко, І. А.; Кирилко, Н. М.; Цибіна, Ю. О.
2009Проблеми виставкового бізнесу в організаційно-структурному забезпеченні функціонування єврорегіонівКирилко, Н. М.
2016Проблеми та перспективи підвищення ефективності участі підприємств-експонентів у виставкових заходахКирилко, Н. М.
2021Проблеми та перспективи розвитку креативної економікиЛяшенко, Г. О.; Кирилко, Н. М.