Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
Електронний архів КНУТД
Просмотр собрания по группе - Авторы Янковець, Т. М.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 109 по 118 из 118
< назад
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2012
Інноваційний розвиток підприємства для підтримання його економічної безпеки
Янковець, Т. М.
2016
Інноваційні підходи в підвищенні прибутковості вітчизняних підприємств з виробництва одягу
Янковець, Т. М.
;
Бондаренко, А. С.
2013
Інноваційні підходи до ціноутворення на продукцію промислового підприємства
Янковець, Т. М.
2010
Інноваційні стратегії підприємства легкої промисловості як засіб реалізації його інноваційного потенціалу
Янковець, Т. М.
2016
Інноваційні стратегії як інструмент забезпечення економічної безпеки підприємства
Янковець, Т. М.
;
Драгієва, Є. Г.
2018
Інновації та маркетинг у підвищенні вартості брендів у сфері індустрії моди
Янковець, Т. М.
;
Палічева, М. Р.
2017
Інновації та інтелектуальний капітал як запорука успішного розвитку креативної економіки
Янковець, Т. М.
;
Пруднікова, Н. В.
2017
Інновації і підприємництво як чинник підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
Янковець, Т. М.
;
Миронова, О. В.
2016
Інтернет-брендинг як сучасний засіб маркетингових комунікацій
Сінілкіна, А. В.
;
Янковець, Т. М.
ноя-2017
Інтернет-технології у підвищенні ефективності просування продукції підприємств
Ткаченко, А. О.
;
Янковець, Т. М.