Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10748
Название: | Лінгвістична семантика комічних контекстів: привід розвитку критичного мислення |
Другие названия: | Лингвистическая семантика комических контекстов: повод к развитию критического мышления |
Авторы: | Дворянчикова, Світлана Євгенівна |
Ключевые слова: | лінгвистика критичне мислення освітнє середовище компетентності семантика комічні контексти |
Дата публикации: | дек-2017 |
Издательство: | Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського |
Библиографическое описание: | Дворянчикова С. Є. Лінгвістична семантика комічних контекстів: привід розвитку критичного мислення / С. Є. Дворянчикова // Науковий потенціал та перспективи розвитку філологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 8-9 грудня 2017 року. – Київ : ТНУ імені В. І. Вернадського, 2017. – С. 168-170. |
Краткий осмотр (реферат): | Критичне мислення, його розвиток та імплементація в освітнє середовище останні роки не втрачають актуальності у провідних країнах Європи і світу. Так звані навички “Four Cs” (тобто критичного мислення, комунікації, спільної роботи і творчості) у США визнані найважливішими вміннями для освіти та професійного розвитку в ХХІ ст., а в 2016 р. на Всесвітньому економічному форумі в Давосі критичне мислення зайняло другу сходинку серед тих компетентностей, що будуть затребувані найближчим часом або є необхідними для успішної кар’єри вже зараз. Суто лінгвістичних праць, що виділяють саме механізми розгортання комічного або впорядковують принципи його сприйняття, замало, втім, як і студій аналізу текстів з позицій критичного мислення або з метою систематизування семантичних ознак рекламних, агітаційних чи пропагандистського характеру текстів, створених з потрібною метою, чи таких, що розгортуються під час спілкування. На наш погляд, успішне вирішення цих проблем дозволить правильно інтерпретувати комічні контексти, а також сприятиме розвитку критичного мислення та його вивчення з лінгвістичних позицій. Подібні дослідження можуть мати перспективи щодо подальшого розвитку в галузі політології, психології, конфліктології, педагогіки, філології і просування інноваційних технологій у практику української вищої освіти. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10748 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Располагается в коллекциях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
NPPRFN_20171208-09_P168-170.pdf | 177,72 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.