Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11568
Название: Критерії формування моди як індустрії
Другие названия: Criteria of forming of fashion as industry
Авторы: Чупріна, Н. В.
Колосніченко, М. В.
Ключевые слова: мас-маркет
торгова марка
марки-концепції
ринок модного одягу
суспільство масового споживання
індустрія моди
mass-market
trade mark
market of fashion clothes
society of mass consumption
conception brands
fashion industry
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Чупріна Н. В. Критерії формування моди як індустрії / Н. В. Чупріна, М. В. Колосніченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 323-326.
Краткий осмотр (реферат): Наведено аналіз аспектів формування індустрії моди як однієї зі сфер дизайну в сучасному суспільстві. Метою стало вивчення критеріїв та чинників розвитку індустрії модного одягу від індустрії розкоші на межі XIX - XX століть до періоду становлення мас-маркету на початку XXI століття. Сформульовано критерії формування принципів виробництва модного одягу в контексті напрямів розвитку масової культури та становлення індустрії моди, направленої на максимально можливе задоволення запитів масового споживача. Розглянуто питання значущості творінь "високої моди" в розвитку сучасного мистецтва і отриманні економічного ефекту.
The paper presents the analysis of aspects of forming of fashion industry as one of spheres of design in modern society. The study of criteria and factors of development of industry of fashionable clothes, from industry of luxury on verge of XIX - XX ages to the period of becoming of massmarket at the beginning of XXI age, became a purpose of investigation. The criteria of forming the production of fashionable clothes principles are formulated in the context of directions of development of mass culture and becoming of fashion industry, directed on maximally possible satisfaction of queries of mass users. The question of meaningfulness of creations of "haute couture" is considered in development of modern art and receipt of economic effect.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11568
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Располагается в коллекциях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2018_V2_P323-326.pdf215,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.