Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1163
Title: GENESIS OF CREATION AND DEVELOPMENT OF BRAND-CAPITAL OF KYIV NATIONAL UNIVERSITY OF TECHNOLOGIES AND DESIGN
Other Titles: Ґенеза формування та розвитку бренд-капіталу Київського національного університету технологій та дизайну
Authors: Shcherbak, V.
Keywords: multilevel model of brand promotion
the level of brand capitalization of universities
education market
Issue Date: 2015
Citation: Shcherbak V. Genesis or creation and development of brand-capital of Kyiv national university of technologies and design = Ґенеза формування та розвитку бренд-капіталу Київського національного університету технологій та дизайну / V. Shcherbak // Менеджмент : зб. наук. пр. — 2015. — Вип. 21. — С. 48—60.
Abstract: A study of the formation genesis of multilevel model for brand promotion of modern institution in the educational market is performed. The proposed system of institution brand management based on the evaluation of capitalization and assets of the brand.
URI: http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1163
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160316_102.pdf206.54 kBAdobe PDFView/Open
20160316_102_Titul.pdfТитульна сторінка475.03 kBAdobe PDFView/Open
20160316_102_ZmistEng.pdfЗміст випуска англійською мовою25.87 kBAdobe PDFView/Open
20160316_102_ZmistUkr.pdfЗміст випуска українською мовою61.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.