Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 99.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Асортиментна політика торгівельного підприємстваМалтиз, В. В.; Величко, А. В.
2019Маркетинг послуг туристичного підприємстваМалтиз, В. В.; Нумцева, В. В.
2019Дослідження маркетингу соціальних медіа в сучасному стані інтернет-рекламиЄвсейцева, О. С.; Антонюк, Л. Д.
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.
2019Аналіз прибутковості підприємств та шляхи її підвищенняМельник, А. О.; Петренко, Н. В.
2019Уловки бренда в мережі або головний секрет успіху інтернет-просуванняЄвсейцева, О. С.; Качур, С. В.
2019Особливості застосування суспільно-географічної методології до вивчення регіональних туристичних ринківМельник, А. О.; Олексієнко, О. О.
2019Сучасні маркетингові стратегії управлінняБудякова, О. Ю.; Мовчан, Ю. В.
2019Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов глобалізації економікиСкрипник, М. І.; Левицька, А. А.
2019Роль маркетингових досліджень в системі прийняття управлінських рішеньСкрипник, М. І.; Шевченко, Л. В.