Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12821
Название: Психологічний вплив реклами на споживача
Авторы: Скрипник, М. І.
Тимченко, Ю. А.
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Тимченко Ю. А. Психологічний вплив реклами на споживача / Ю. А. Тимченко ; наук. кер. М. І. Скрипник // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 81-82.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12821
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2019_P081-082.pdf217,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.