Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1421
Название: Адаптація методичних підходів до оцінювання – прогнозування ефективності стратегії підприємств побутового обслуговування на засадах управління стратегічною гнучкістю
Другие названия: Адаптация методических подходов к оцениванию – прогнозирование эффективности стратегии предприятий бытового обслуживания на основе управления стратегической гибкостью
Adaptation of methods to assessment – forecasting efficiency of strategy for consumer services enterprises based on management's strategic flexibility
Авторы: Хлістунова, Н. В.
Ключевые слова: стратегічна гнучкість
модель
підприємства побутового обслуговування населення
регресія
рівняння
стратегическая гибкость
уравнение
регрессия
предприятия бытового обслуживания населения
модель
strategic flexibility
consumer services
equations
regression
model
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Хлістунова Н. В. Адаптація методичних підходів до оцінювання – прогнозування ефективності стратегії підприємств побутового обслуговування на засадах управління стратегічною гнучкістю / Н. В. Хлістунова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Серія : Економічні науки. — 2015. — Вип. 2 (58). — С. 119-129.
Source: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Серія : Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): Досліджено необхідність всебічного обліку різних факторів, що впливають на базові показники гнучкості, при розробці ймовірнісних сценаріїв розвитку припускає постійне розширення й удосконалювання прогнозного інструментарію. Побудовано модель на основі регресійного аналізу обраних параметрів, що дає змогу встановити й формалізувати зв'язок між різними показниками у вигляді рівняння, оцінити стабільність і ступінь їхнього взаємного впливу. Спираючись на результати проведеного комплексного аналізу підприємств побутового обслуговування населення та модель множинної регресії, що описує взаємозв'язок динаміки ряду показників стратегічної гнучкості, розраховано прогнозні значення рівня стратегічної гнучкості для практичного застосування та прийняття управлінських рішень.
The need for a comprehensive accounting of various factors that affect basic indicators of flexibility in the development of probabilistic scenarios is investigated and it involves constant expansion and improvement of predictive tools. The model based on regression analysis of selected parameters which allows to determine and formalize the relationship between various parameters in the equation, to assess the stability and the degree of their mutual influence is built. Based on the results of a comprehensive analysis of consumer services enterprises, multiple regression model that describes the relationship dynamics of number of indicators of strategic flexibility and which was used to calcule projected value of strategic flexibility for practical application and decision-making is developed.
Исследована необходимость всестороннего учета различных факторов, влияющих на базовые показатели гибкости, при разработке вероятностных сценариев развития необходимо постоянное расширение и усовершенствование прогнозного инструментария. Построена модель на основе регрессивного анализа выбранных параметров, что дает возможность установить и формализовать связь между разными показателями в виде уравнения, оценить стабильность и степень их взаимного влияния. Опираясь на результаты проведенного комплексного анализа предприятий бытового обслуживания населения и модель множественной регрессии, которая описывает взаимосвязь динамики ряда показателей стратегической гибкости, рассчитаны прогнозные значения уровня стратегической гибкости для практического использования и принятия управленческих решений.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1421
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2310-8185 (Print)
2414-5831 (Online)
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20160331_504.pdf1,11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.