Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14356
Название: How to create a brand for 3 steps? Building successful sales funnels in business
Авторы: Vyshnevska, Maryna
Sapian, A. S.
Ключевые слова: sales funnel
customer journey map
target audience
buying person
marketing strategy
traffic
leads
brand image
competitor analysis
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Sapian A. S. How to create a brand for 3 steps? Building successful sales funnels in business / A. S. Sapian ; res. sup. M. O. Vyshnevska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 564-565.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14356
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2019_V3_P564-565.pdf441,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.