Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14421
Название: Маркетингове управління підприємницькою діяльністю в рекреаційних кластерах
Другие названия: Маркетинговое управление предпринимательской деятельностью в рекреационных кластерах
Marketing management by enterprise activity in recreational clusters
Авторы: Гуліна, О. Д.
Щербак, В. Г.
Ключевые слова: маркетингове управління
рекреаційний кластер
підприємницька діяльність
маркетинговое управление
рекреационный кластер
предпринимательская деятельность
marketing management
recreation cluster
entrepreneurial activity
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний унверситет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гуліна О. Д. Маркетингове управління підприємницькою діяльністю в рекреаційних кластерах / О. Д. Гуліна, В. Г. Щербак // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 46-51.
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено визначенню особливостей маркетингового управління підприємницькою діяльністю в рекреаційних кластерах. Встановлено, що мета формування туристично-рекреаційного кластера полягає у підвищенні конкурентоспроможності регіону на ринку туризму за рахунок зростання ефективності роботи турпідприємств, стимулювання розвитку нових напрямків, впровадження інновацій.
Статья посвящена определению особенностей маркетингового управления предпринимательской деятельностью в рекреационных кластерах. Установлено, что цель формирования туристско-рекреационного кластера заключается в повышении конкурентоспособности региона на рынке туризма за счет роста эффективности работы турпредприятий, стимулирования развития новых направлений, внедрения инноваций.
The article is devoted to the definition of the features of marketing management of entrepreneurial activity in recreational clusters. It was established that the purpose of tourism-recreational formation is to increase the competitiveness of the region in the tourism market at the expense of increasing the efficiency of travel companies, stimulating the development of new directions and introducing innovations.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14421
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Cluster2019_P046-051.pdf783,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.