Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/146
Название: Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої реклами
Другие названия: Project idea and the visual embodiment trends design print advertising
Проектная идея и визуальное воплощение тенденций развития в дизайне печатной рекламы
Авторы: Задорожня, Ю. М.
Ключевые слова: advertising
print advertising
graphic design
visual representation
development trend
реклама
печатная реклама
графический дизайн
визуальное воплощение
тенденция развития
реклама
друкована реклама
графічний дизайн
візуальне втілення
тенденція розвитку
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Задорожня, Ю. М. Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої реклами / Ю. М. Задорожня // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (82) : Серія "Технічні науки". - C. 98-104.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): Визначено проблеми функціонування друкованої реклами та аналіз розвитку та характер взаємозв’язків, змісту проектних ідей і форми їх втілення у друкованій рекламі різними засобами рафічного дизайну та визначення проблем функціонування друкованої реклами. Досліджено та класифіковано основні прийоми та специфіку створення рекламних продуктів. Друкована реклама повинна передавати головну ідею автора максимально стисло, лаконічно, чітко, використовуючи при цьому різні композиційні прийоми.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/146
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V82_P098-104.pdf266,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.