Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/146
Назва: Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої реклами
Інші назви: Project idea and the visual embodiment trends design print advertising
Проектная идея и визуальное воплощение тенденций развития в дизайне печатной рекламы
Автори: Задорожня, Ю. М.
Ключові слова: advertising
print advertising
graphic design
visual representation
development trend
реклама
печатная реклама
графический дизайн
визуальное воплощение
тенденция развития
реклама
друкована реклама
графічний дизайн
візуальне втілення
тенденція розвитку
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Задорожня, Ю. М. Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої реклами / Ю. М. Задорожня // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (82) : Серія "Технічні науки". - C. 98-104.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Визначено проблеми функціонування друкованої реклами та аналіз розвитку та характер взаємозв’язків, змісту проектних ідей і форми їх втілення у друкованій рекламі різними засобами рафічного дизайну та визначення проблем функціонування друкованої реклами. Досліджено та класифіковано основні прийоми та специфіку створення рекламних продуктів. Друкована реклама повинна передавати головну ідею автора максимально стисло, лаконічно, чітко, використовуючи при цьому різні композиційні прийоми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/146
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V82_P098-104.pdf266,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.