Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17721
Название: Public relation як система формування іміджу вузу
Другие названия: Public relation as a system for forming the image of the university
Авторы: Євсейцева, О. С.
Лучанська, І. В.
Ключевые слова: освітні послуги
маркетинг
маркетингові комунікації
вищий навчальний заклад
імідж
репутація
educational services
marketing
marketing communications
public relations
higher education institution
image and reputation
Дата публикации: мар-2017
Библиографическое описание: Євсейцева О. С. Public relation як система формування іміджу вузу [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, І. В. Лучанська // Ефективна економіка. – 2017. – № 3. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5497
Source: Ефективна економіка
Эффективная экономика
Efektyvna ekonomika
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються теоретичні та методологічні засади актуальних напрямів розвитку public relation вищого навчального закладу, які ґрунтуються на специфіці даного сегменту ринку та цільової аудиторії. Розглянуто обґрунтування основних сучасних поглядів вчених на шляхи розвитку PR в розрізі формування іміджу освітніх закладів.
The article considers theoretical and methodological basis of current trends of public relations of the university, based on the specifics of this market segment and target audience. Considered the most common method applied economic research such as analysis and synthesis.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17721
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2307-2105
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20210527_306.pdf299,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.