Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18819
Название: Аромамаркетинг в ресторанному господарстві, як засіб стимулювання додаткових продажів
Авторы: Коржук, К. В.
Колісниченко, Т. О.
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Коржук К. В. Аромамаркетинг в ресторанному господарстві, як засіб стимулювання додаткових продажів / К. В. Коржук, Т. О. Колісниченко // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Київ, 25 березня 2021 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 352-354.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18819
Располагается в коллекциях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN2021_P352-354.pdf281,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.