Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1945
Назва: Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємства
Інші назви: Market research on the optimal state of company's warehouses
Маркетинговое исследование проблем оптимального состояния складского хозяйства предприятия
Автори: Чубукова, О. Ю.
Яренко, А. В.
Ключові слова: товарний рух
склади підприэмства
розмір замовлення
trade movement
the enterprise
the size of the order
товарное движение
склады предприятия
размер заказа
Дата публікації: сер-2016
Бібліографічний опис: Чубукова О. Ю. Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємства [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8 (182). - С. 180-186.
Source: Актуальні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання проблем товарного руху. Проведено визначення взаємозалежності витрат на замовлення та зберігання продукції від стану складського господарства підприємства. На основі проведеного дослідження, розроблено модель оптимальної кількості складів підприємства, в залежності від рівня задоволеності споживачів.
The article discusses the problems of commodity movements. It was determined interdependence order costs and the cost of storage on the state warehousing company. On the basis of the study, we developed a model of the optimal number of warehouses enterprise, depending on the level of customer satisfaction.
В статье рассмотрены вопросы проблем товарного движения. Проведено определение взаимозависимости затрат на заказ и хранение продукции от состояния складского хозяйства предприятия. На основе проведенного исследования, разработана модель оптимального количества складов предприятия, в зависимости от уровня удовлетворенности потребителей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1945
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Чубукова, Яренко.pdf760,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.