Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20176
Название: Фонетичні засоби виразності в рекламному тексті та прийоми їх перекладу
Авторы: Тугаєнко, В. М.
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Тугаєнко В. М. Фонетичні засоби виразності в рекламному тексті та прийоми їх перекладу / В. М. Тугаєнко // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей VII Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 5 квітня 2022 р. / за заг. ред. Ю. А. Бондарчук. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 233-236.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20176
Располагается в коллекциях:Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ITPF_2022_P233-236.pdf331,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.