Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22838
Название: Оцінка ефективності бренд-менеджменту компанії
Другие названия: Assessment of the efficiency of the company's brand management
Авторы: Титикало, В. С.
Невмержицька, С. М.
Ключевые слова: бренд-менеджмент
оцінка ефективності бренд-менеджменту
капітал бренду
модель Аакера
brand management
assessment of brand management effectiveness
brand equity
Aaker's model
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Титикало В. С. Оцінка ефективності бренд-менеджменту компанії / В. С. Титикало, С. М. Невмержицька // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 200-204.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню основних сучасних підходів до оцінки ефективності бренд-менеджменту за сучасних умов розвитку. Досліджено сутність капіталу бренду. Запропоновано класифікацію ключових методів та моделей оцінки капіталу бренду. Проаналізовано сучасну модель оцінки капіталу бренду – модель Аакера.
The article is devoted to the study of the main modern approaches to evaluating the effectiveness of brand management under modern conditions of development. The essence of brand capital has been studied. A classification of key methods and models of brand equity assessment is proposed. The modern model of brand capital assessment – Aaker's model was analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22838
Располагается в коллекциях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2022_V2_P200-204.pdf704,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.