Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : [58] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Платформи:
  1. Стратегічні орієнтири розвитку української бізнес-освіти в координатах міжнародної співпраці за програмою ЄС Еразмус+ для забезпечення стійкого розвитку, цифровізації та інклюзії в умовах війни та повоєнного відновлення України
  2. Передові європейські практики віртуального навчання підприємницькій освіті, їх імплементація та поширення в освітньому просторі України
  3. Маркетингова освіта в епоху цифровізації
  4. Менеджмент 4.0: освітні технології для цифрової епохи
  5. Фінансова стабільність в цифрову епоху: європейські підходи та особливості їх імплементації в Україні

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 58
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Маркетингові стратегії для залучення молодої аудиторіїПономаренко, Ігор Віталійович; Майорова, Д. В.
2023Тенденції розвитку маркетингу у соціальних мережахЗимбалевська, Ю. В.; Барановський, Д. С.
2023Конкурентоспроможність України в умовах світової конкуренціїПономаренко, Ігор Віталійович; Короїд, Ю. В.
2023Інтернет-маркетинг як складова маркетингової стратегії підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Марченко, П. О.
2023ЗСП як сучасний інструмент маркетологаКвіта, Г. М.; Вяткін, О. В.
2023Маркетингова оцінка розвитку підприємстваШіковець, К. О.; Соляр, Б. В.
2023Управління конкурентоспроможністю на ринку послугКвіта, Г. М.; Субот, Т. П.
2023Development of marketing of educational services in the digital eraOliinyk, O. V.
2023Актуальні аспекти маркетингового управління в умовах цифровізаціїТарасенко, І. О.; Казнодій, В. О.
2023Маркетинг інновацій як ключовий чинник конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізаціїТарасенко, І. О.; Мігалатій, О. В.
2023Digital competences of the master's level graduates in marketingZymbalevska, Yuliia
2023Features of digital marketing campaigns in conditions of uncertaintyKolesnyk, B. O.; Zolkover, A.
2023Геомаркетинг: напрям маркетингового аналізуЄвсейцева, О. С.; Тимошенко, С. Ю.
2023Формування копірайтингу в сучасних реаліяхЄвсейцева, О. С.; Широков, М. О.
2023Internet marketing in Ukraine: problems and prospectsSaiun, A. O.; Radchenko, K. M.
2023Використання маркетингової інформаційної системи в управлінні підприємствомЄвсейцева, О. С.; Рубан, О. В.
2023Особливості забезпечення безпеки та конфіденційності при онлайн-продажах готельних послуг у мережі Radisson BlueШевченко, О. О.; Дуброва, Д. М.
2023Особливості розробки стратегії сталого розвитку туризму на СумщиніШевченко, О. О.; Петренко, Т. Ю.
2023Підтримка державою ІТ-бізнесу в УкраїніГончаренко, І. М.; Сергеєва, В. С.
2023Features of Internet platforms in the Internet marketing systemKohno, V.; Shkoda, M.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 58