Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [139] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 139
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Використання нових технологій для маркетингу в туризміКлюха, Н. В.; Клюха, М. В.
2014Система маркетингових Інтернет-дослідженьСазонець, О. М.; Радько, А. О.
2014Контент-аналіз у дослідженнях масової комунікаціїГеселева, Н. В.; Теніщева, Д. О.
2014Бізнес і споживач: хто винен в розриві відносинЄвсейцева, О. С.; Яременко, О. І.
2014Емоційний зміст брендуЄвсейцева, О. С.; Таран, Е. В.
2014Роль маркетингу в управлінні бажаннями та потребами людейЗимбалевська, Ю. В.; Холіна, Ю. Ю.
2014Мобільна версія сайту як сучасна складова Інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Печура, А. М.
2014Мерчандайзинг – маркетинг у торгівельній точціЗимбалевська, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2014Східний та західний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Пефтієв, Є. Д.
2014Етапи формування та важелі посилення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Христодорова, В. Р.
2014Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестиційРедько, М. В.; Ольшанський, Г. В.
2014Чинники конкурентоспроможності вищих навчальних закладівТарасенко, І. О.; Нефедова, Т. М.
2014Доцільність використання мерчандайзингу в готельному бізнесіЛазуткіна, А. В.; Карплюк, А. М.
2014Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціБрайко, М. Г.; Христич, А. В.
2014Конкурентоспроможність продукції авіаційної промисловості України на світовому ринкуЛойко, В. В.; Кияшко, А. Ю.
2014Матричний аналіз як дієвий інструмент розробки стратегії маркетингуЛойко, В. В.; Крахмальова, Т. А.
2014Маркетингова стратегія виведення на ринок нової продукціїЛойко, В. В.; Кириченко, О. В.
2014Покращення становища швейних підприємств за рахунок впровадження маркетингових дослідженьЛойко, Д. М.; Бондаренко, А. С.
2014Інформаційні системи маркетингуЛойко, Д. М.; Легка, А. О.
2014Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємстваЛойко, Д. М.; Стеценко, К. В.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 139
Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 14 листопада 2014 року)