Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24796
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПрусак, Володимир-
dc.contributor.authorЦундер, Ольга-
dc.contributor.authorСупрун, Софія-
dc.date.accessioned2023-09-29T09:19:47Z-
dc.date.available2023-09-29T09:19:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПрусак В. Особистий бренд дизайнера: як вдало зарекомендувати себе та виділитися серед конкурентів / В. Прусак, О. Цундер, С. Супрун // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 371-374.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24796-
dc.description.abstractДана наукова публікація в загальних рисах розкриває зміст актуальної проблеми формування особистого бренду для самозайнятих фахівців у сфері дизайну. Об’єктом дослідження є поняття бренду, його виникнення та еволюція, а предметом дослідження – створення успішної моделі особистого бренду дизайнера. У статті висвітлено появу особистого бренду, основні проблеми, які постають у процесі його створення. Також, як дане поняття почало стосуватися не лише великих компаній та корпорацій, а й окремих людей (особистостей). У підсумку подано базові правила, яких необхідно дотримуватися, щоб особистий бренд був успішним.uk
dc.description.abstractThis scientific publication in general outlines the content of the actual problem of forming a personal brand for self-employed specialists in the field of design. The object of the research is the concept of a brand, its emergence and evolution, and the subject of the research is creation of a successful model of a designer's personal brand. The article highlights the emergence of a personal brand, the main problems that arise in the process of its creation. Also, how this concept began to apply not only to large companies and corporations, but also to individuals (personalities). In conclusion, we present the basic rules that must be followed in order for a personal brand to be successful.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectособистий бренд дизайнераuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectdesigner's personal branduk
dc.titleОсобистий бренд дизайнера: як вдало зарекомендувати себе та виділитися серед конкурентівuk
dc.title.alternativeDesigner's personal brand: how to successfully recommend yourself and stand out among competitorsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorPrusak, V.-
local.contributor.altauthorTsunder, O.-
local.contributor.altauthorSuprun, S.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD_2023_V2_P371-374.pdf587,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.