Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25183
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДенисенко, Віталіна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-11-23T11:14:06Z-
dc.date.available2023-11-23T11:14:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДенисенко В. М. Сучасні технології контролю рівня знань на заняттях із іноземної мови у закладах вищої освіти / В. М. Денисенко // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – 2023. – Вип. 67, Т. 1. – С. 317-323.uk
dc.identifier.issn2308-4855 (Print)uk
dc.identifier.issn2308-4863 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25183-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та проаналізовано параметри ефективності сучасних технологій контролю рівня знань на заняттях із іноземної мови у закладах вищої освіти. Виділено основні функції контролю (контролююча, навчальна, діагностико-коригувальна, стимулюючо-мотиваційна, розвивально-виховна). Визначено, що зазначені функції мають комплексний характер і логічно пов’язані між собою. Підкреслено, що функції контролю зумовлюють й основні його принципи: індивідуальний характер, систематичність, тематична спрямованість, диференційованість, об’єктивність, вимогливість, умотивованість і системність. Відзначено, що в українських університетах види контролю аналогічні тим, які застосовуються в більшості західноєвропейських вищих навчальних закладів (попередній, поточний, періодичний, підсумковий). Серед методів контролю виділено усний контроль, письмовий контроль, дидактичні тести, буденне (побіжне) спостереження за навчальною діяльністю студентів. Зауважено, що інновацією в іншомовній вищій освіті є відхід від використання суто механістичних технологій оцінювання у напрямі таких, що узгоджуються з ідеєю особистісно-орієнтованого навчання. Доведено, що навчальне "портфоліо" відкриває можливість висвітлення поетапного розвитку успішності учасників навчально-пізнавальної діяльності, спланованої роботи викладачів та студентів зокрема. Очікується, що "портфоліо" допоможе заохотити всіх, хто навчається, здійснювати регулярну осучаснену самооцінку рівня володіння англійською мовою. Це матиме велике значення для достовірності документа в очах пошукувачів в аспекті його відповідальності та прозорості. Оцінювання на базі "портфоліо" розглядається як інноваційна оцінна технологія, яка дає змогу: відслідкувати навчальний прогрес, надаючи студенту та викладачеві відповідну інформацію; демонструвати студентські досягнення, підвищуючи у такий спосіб якісний рівень отриманих результатів; більш гуманно мотивувати студента, порівнюючи його роботи з попередніми власними, а не з роботами інших студентів; розвивати в студентів навички самооцінювання; сприяти інтенсифікації співпраці між студентом та викладачем; документувати – "портфоліо" є своєрідним паспортом для отримання офіційного дозволу для переходу до виконання іншого завдання або підбиття підсумків навчання.uk
dc.description.abstractThe article examines and analyzes the parameters of the effectiveness of modern technologies for controlling the level of knowledge in foreign language classes in institutions of higher education. The main control functions are highlighted (controlling, educational, diagnostic-corrective, stimulating-motivational, developmental-educational). It was determined that the mentioned functions have a complex nature and are logically related to each other. It is emphasized that control functions are determined by its main principles: individual character, systematicity, thematic orientation, differentiation, objectivity, demandingness, motivation. It was noted that in Ukrainian universities, the types of control are similar to those used in most Western European higher education institutions (preliminary, current, periodic, final). Among the control methods, oral control, written control, didactic tests, routine (passive) observation of students’ educational activities are highlighted. It was noted that an innovation in foreign language higher education is a departure from the use of purely mechanistic evaluation technologies in the direction of those that are consistent with the idea of person-oriented learning. It has been proven that the educational "portfolio" opens up the possibility of highlighting the step-by-step development of the success of participants in educational and cognitive activities, the planned work of teachers and students in particular. The "portfolio" is expected to help encourage all learners to undertake regular, up-to-date self-assessment of their English language proficiency. This will be of great importance for the credibility of the document in the eyes of searchers in terms of its responsibility and transparency. Assessment on the basis of "portfolio" is considered as an innovative assessment technology that allows: to monitor educational progress, providing the student and the teacher with relevant information; to demonstrate student achievements, thus increasing the quality level of the obtained results; motivate the student more humanely by comparing his work with his previous work, and not with the work of other students; to develop students’ self-assessment skills; promote the intensification of cooperation between the student and the teacher; to document – a "portfolio" is a kind of passport for obtaining official permission to move on to another task or sum up the results of training.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectтехнології контролюuk
dc.subjectрівень знаньuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectпортфоліоuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectcontrol technologiesuk
dc.subjectlevel of knowledgeuk
dc.subjecttestinguk
dc.subjectportfoliouk
dc.titleСучасні технології контролю рівня знань на заняттях із іноземної мови у закладах вищої освітиuk
dc.title.alternativeModern technologies for monitoring the level of knowledge in foreign language classes in institutions of higher educationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDenysenko, Vitalina-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceАктуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk
local.sourceHumanities science current issues : interuniversity collection of Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University Young Scientists Research Papersuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.24919/2308-4863/67-1-45uk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Denysenko_V._stattia_Р317-323.pdf372,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.