Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2541
Название: Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємств
Авторы: Оркуша, Ю. В.
Яренко, А. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Оркуша Ю. В. Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємств / Ю. В. Оркуша, А. В. Яренко // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України". Секція "Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 168.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2541
Располагается в коллекциях:Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P168.pdf245,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.