Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25973
Название: Знаково-символічні засоби візуальної ідентифікації бренду
Авторы: Оганесян, С. В.
Колісник, О. В.
Ключевые слова: знак
символ
наукове дослідження
графічний дизайн
бренд
візуальна ідентифікація бренду
феномен культури
проєктна культура
інфографіка
логотип
історичний контекст
сучасний етап
українська компанія
фірмовий знак
міське середовище
українська національна символіка
композиційна структура логотипу
айдентика
етнічне спрямування
візуальна ідентифікація компанії
Дата публикации: 2024
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Оганесян С. В. Знаково-символічні засоби візуальної ідентифікації бренду : монографія / С. В. Оганесян, О. В. Колісник. – Київ : КНУТД, 2024. – 212 с.
Краткий осмотр (реферат): Наукова монографія містить теоретичні та науково-дослідні розробки використання знаків та символів в українському графічному дизайні для вирішення завдань ідентифікації брендів із врахуванням сучасних тенденцій соціокультурного простору та вимог споживацької аудиторії. Акцентується увага на способах презентації знаків та символів з метою актуального представлення бренду. Для графіків-дизайнерів, викладачів вищих навчальних закладів та студентів спеціальності 022 Дизайн, усіх зацікавлених створенням знаків та символів у візуальній ідентифікації бренду.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25973
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
ISBN: 978-617-7763-30-6
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZSZVIB_mono_2024.pdf5,94 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.