Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26340
Название: Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємств
Авторы: Хоменко, О. І.
Яренко, Г. О.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Яренко Г. О. Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємств / Г. О. Яренко ; наук. кер. О. І. Хоменко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 33.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26340
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P033.pdf138,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.