Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26348
Название: CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компанії
Авторы: Євсейцева, О. С.
Толстих, А. В.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Толстих А. В. CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компанії / А. В. Толстих ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 41.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26348
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P041.pdf148,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.