Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26435
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorГригоревська, Олена Олександрівнаuk
dc.contributor.authorП'явка, В. Г.-
dc.date.accessioned2024-04-29T12:37:22Z-
dc.date.available2024-04-29T12:37:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationП'явка В. Г. Директивний маркетинг як частина маркетингової політики підприємства / В. Г. П'явка ; наук. кер. О. О. Григоревська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 122.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26435-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleДирективний маркетинг як частина маркетингової політики підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Располагается в коллекциях:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P122.pdf139,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.