Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26502
Название: Графічний дизайнер в епоху Індустрії 4.0.: рефреймінг компетентності в контексті новітніх викликів
Другие названия: Graphic design in the era of Industry 4.0: reframing of competence in the context of the latest challenges
Авторы: Геренко, С. С.
Ключевые слова: графічний дизайн
цифровий дизайн
Індустрія 4.0.
штучний інтелект
компетентність
кваліфікація
graphic design
digital design
Industry 4.0
Artificial Intelligence
competence
qualification
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Геренко С. С. Графічний дизайнер в епоху Індустрії 4.0.: рефреймінг компетентності в контексті новітніх викликів [Текст] / С. С. Геренко // Art and Design. - 2024. - № 1 (25). - С. 113-122.
Source: Art and Design
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи – аналіз та осмислення рефреймінгу компетентності графічного дизайнера в епоху Індустрії 4.0., відштовхуючись від новітніх тенденцій та викликів у галузі. Застосовано методи системно-структурного аналізу, синтезу та узагальнення; використано компетентнісний та проблемно-діагностичний підходи, а також аналіз векторів і етапів цифрової трансформації. Досліджено роль технологій Індустрії 4.0. у трансформації структури компетентності графічного дизайнера в першій чверті ХХІ ст. Акцентовано увагу на необхідності рефреймінгу (перегляду, переосмислення) компетентності графіків під впливом новітніх цифрових технологій, що є вимогою часу. Виявлено та описано проблему "кваліфіковані фахівці versus фрілансери" в галузі. Проаналізовано переваги та недоліки використання штучного інтелекту в роботі дизайнера-графіка нового покоління. Наукова новизна полягає у системному аналізі проблеми рефреймінгу компетентності та вдосконалення кваліфікації дизайнера-графіка у зв’язку з новітньою логікою цифрового розвитку: усвідомлення необхідності змін і того, що майбутнє графічного дизайну за гармонійним співіснуванням людської творчості та ШІ, в якому технології Індустрії 4.0. виступатимуть "творчим партнером" й допомагатимуть розширювати межі візуальної комунікації та художнього вираження. Практична значущість досліджень полягає у висвітленні актуального тренду в галузі графічного дизайну, де тривають творчі експерименти з передовими цифровими технологіями, що, у свою чергу, ініціює рефреймінг компетентності дизайнера-графіка та зміни в освітніх практиках й дизайн-мисленні: акцент на професійному програмному забезпеченні в галузі на базі ШІ (InDesign, Illustrator), комп’ютерних знаннях і навичках креативного, критичного та стратегічного мислення.
Аn analysis and reflection on reframing the competence of a graphic designer in the era of Industry 4.0, based on the latest trends and challenges in the field. Methods of system-structural analysis, synthesis, and generalization were used; competence and problematic-diagnostic approaches were applied, and also the analysis of vectors and stages of digital transformation. The role of Industry 4.0 technologies was studied in the transformation of the graphic designer’s competence structure in the first quarter of the XXI century. The attention was concentrated on the necessity of reframing (revision, rethinking) graphs competence under the influence of new digital technologies, which is a requirement of the time. The problem of “qualified specialists versus freelancers” in the industry was identified and described. The advantages and disadvantages of using artificial intelligence in the work of a new generation graphic designer were analyzed. Scientific novelty is in a systematic analysis of the problem of reframing the competence and improving the qualifications of a graphic designer in connection with the latest logic of digital development: awareness of the need for change and the fact that the future of graphic design lies in the harmonious coexistence of human creativity and AI, in which Industry 4.0 technologies will act as a “creative partner” and help expand the boundaries of visual communication and artistic expression. Practical significance of the research is to highlight the current trend in the field of graphic design, where creative experiments with advanced digital technologies are ongoing, which, in turn, initiates a reframing of the competence of a graphic designer and changes in educational practices and design thinking: an emphasis on professional software in the industry based on AI (InDesign, Illustrator), computer knowledge and skills of creative, critical and strategic thinking.
DOI: 10.30857/2617-0272.2024.1.10
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26502
ISSN: 2617-0272
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
artdes_2024_N1_P113-122.pdf211,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.