Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2798
Название: Стратегічний моніторинг як основа розробки конкурентної стратегії субєктів сервісної діяльності
Авторы: Карлаш, М. О.
Лісун, Я. В.
Ключевые слова: зовнішнє середовище
стратегічний баланс
індекс ділових очікувань
внутрішнє середовище
бізнес‐клімат
стратегічний моніторинг
external environment
business climate
strategic balance
strategic monitoring
internal environment
the index of business expectations
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Карлаш М. О. Стратегічний монітринг як основа розробки конкурентної стратегії субєктів сервісної діяльності / М. О. Карлаш, Я. В. Лісун // Економічний розвиток: теорія, методологія, управління : матеріали Міжнародної науково‐практичної конференції (м. Київ, 26-30 листопада 2013 р.). — 2013. — С. 69-75.
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено аспекти стратегічного моніторингу як етапу процесу розробки конкурентної стратегії. Досліджена системна модель оточення підприємств сфери послуг, проаналізовані ділові очікування підприємств, надана оцінка бізнес‐клімату.
Article investigates aspects of strategic monitoring as a stage of the development process of competitive strategy. Investigated system model environment service industries analyzed Business Outlook Survey, the estimation of business climate.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2798
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161031_515.pdf430,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.