Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/339
Название: Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу
Авторы: Яренко, А. В.
Ключевые слова: methods of evaluating the attractiveness
foreign trade
foreign markets
product positioning
importers
exporters
методы оценки привлекательности
внешнеэкономическая деятельность
внешние рынки
позиционирование продукции
импортеры
экспортеры
методи оцінки привабливості
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
позиціонування продукції
імпортери
експортери
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Яренко А. В. Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу / А. В. Яренко // Вісник КНУТД. - 2015. - № 2 (85) : Серія "Економічні науки". - C. 90-98.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): Було досліджено привабливість ринку – можливості фірми; привабливість ринку з урахуванням рівня конкуренції і позиціонування продукції фірми; привабливість ринку з використанням експортних та імпортних матриць.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/339
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V85_P090-098.pdf263,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.