Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3774
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Діденко, Є. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-01-04T10:29:59Z | - |
dc.date.available | 2017-01-04T10:29:59Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Діденко Є. О. Стимулювання студентів до навчання як один з чинників конкурентоспроможності вищого навчального закладу [Текст] / Є. О. Діденко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 139-146. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3774 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність методів стимулювання студентів до навчання та визначено їх роль у освітньому процесі. В ході дослідження удосконалено підхід до класифікації методів стимулювання студентів до навчання. Представлено принципову схему стимулоорієнтованого підходу до зміцнення конкурентної позиції вищих навчальних закладів, що ґрунтується на загальновідомих функціях менеджменту. | uk |
dc.description.abstract | В статье раскрыта сущность методов стимулирования студентов к обучению и определена их роль в образовательном процессе. В ходе исследования усовершенствован подход к классификации методов стимулирования студентов к обучению. Представлена принципиальная схема стимулоориентированного подхода к укреплению конкурентной позиции высших учебных заведений, основанной на общеизвестных функциях менеджмента. | ru |
dc.description.abstract | The purpose of this article is to disclose features of stimulating оf students in present conditions of activity of higher educational institutions. Article applied scientific methods such as analysis and synthesis in determining the groups to stimulate students' methods. In developing the approach to strengthening the competitive position of higher education institutions use methods such as deduction and induction. | en |
dc.language | uk | |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | incentives | en |
dc.subject | competitiveness | en |
dc.subject | efficiency | en |
dc.subject | image | en |
dc.subject | мотивация | ru |
dc.subject | конкурентоспособность | ru |
dc.subject | стимулирование | ru |
dc.subject | имидж | ru |
dc.subject | эффективность | ru |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | стимулювання | uk |
dc.subject | конкурентоспроможність | uk |
dc.subject | імідж | uk |
dc.subject | ефективність | uk |
dc.title | Стимулювання студентів до навчання як один з чинників конкурентоспроможності вищого навчального закладу | uk |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Didenko, Е. О. | en |
local.contributor.altauthor | диденко, Е. А. | ru |
local.subject.section | Ефективність організаційно - економічного механізму | uk |
local.source | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | uk |
local.source.number | Спецвипуск | uk |
local.source.series | Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України | uk |
local.subject.faculty | Факультет економіки та бізнесу | uk |
local.subject.department | Кафедра менеджменту та публічного адміністрування | uk |
local.subject.method | 0 | |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Konf20161007_VI_P139-146.pdf | 238,07 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.