Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/539
Название: Аналіз розвитку і впровадження концепції розміщення зовнішньої реклами в місті Києві
Авторы: Сафронов, В. К.
Сафронова, О. О.
Ключевые слова: дизайн міського середовища
концепція розміщення зовнішньої реклами
рекламні конструкції
зовнішня реклама
дизайн городской среды
концепция размещения наружной рекламы
рекламные конструкции
наружная реклама
urban design
outdoor advertising concept
advertising design
outdoor advertising
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Сафронов В. К. Аналіз розвитку і впровадження концепції розміщення зовнішньої реклами в місті Києві / В. К. Сафронов, О. О. Сафронова // Сучасні проблеми в архітектурі і містобудуванні. - К.: КНУБА, 2015. - Вип. № 41. - С. 185-189.
Source: Сучасні проблеми в архітектурі і містобудуванні
Краткий осмотр (реферат): В роботі дан аналіз розвитку концепції впорядкування розміщення зовнішньої реклами в місті Києві, стану її реалізації і перспектив розвитку.
В статье дан анализ развития концепции размещения внешней рекламы в городе Киеве, уровень ее реализации и перспективы развития.
The article analyzes the development of the concept of outdoor advertising in Kiev and the level of its iplementation and development prospects is given.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/539
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну інтер'єру і меблів
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20160128_101.pdf315,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.