Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/543
Название: Вплив методики стимульованого розвитку влучності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів
Другие названия: Влияние методики стимулируемого развития меткости на показатели координационных качеств студенток педагогических высших учебных заведений
Influence of methods of the stimulated development of accuracy is on the indexes of coordinating internalss of students of pedagogical institutes of higher
Авторы: Колумбет, О. М.
Ключевые слова: фізичне виховання
влучність
координаційні якості
физическое воспитание
меткость
координационные качества
physical education
accuracy
coordinating internalss
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку влучності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів / О. М. Колумбет // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". - Вінниця : Нілан ЛТД, 2015. - Випуск 44. - С. 176-180.
Source: Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія"
Краткий осмотр (реферат): Мета: дослідити вплив стимульованого розвитку влучності впродовж трьох років на показники координаційних якостей студенток педагогічних ВНЗ. Матеріал: у дослідженнях прийняли участь 264 студентки. Оцінювалися реагувальні здібності, рівень статичної та динамічної рівноваги, здібності до орієнтації у просторі, бистрота оперативного мислення, об’єм механічного запам’ятовування, розподіл уваги, рівень точності, швидкість та переключення уваги, точність виконання завдання. Результати: матеріали досліджень показали, що влучність – досить складна координаційна якість, яка має різні прояви і різновиди, вдосконалення яких вимагає використання різноманітних вправ. Творчі рухові завдання вимагають різних умов для їх здійснення, і для оцінювання потрібні відповідні критерії. Висновки: отримані дані досліджень свідчать про те, що розвивати влучність необхідно відповідно до її різновидів і проявів, що, у свою чергу, вимагає відповідного підходу до змісту методики її вдосконалення.
Цель: исследовать влияние стимулируемого развития меткости на протяжении трех лет на показатели координационных качеств студенток педагогических ВУЗов. Материал: в исследованиях приняли участие 264 студентки. Оценивались реагирующие способности, уровень статического и динамического равновесия, способности к ориентации в пространстве, быстрота оперативного мышления, объём механического запоминания, распределение внимания, уровень точности, быстрота и переключение внимания, точность выполнения задания. Результаты: материалы исследований показали, что меткость − достаточно сложное координационное качество, которое имеет разные проявления и разновидности, совершенствование которых требует использования разнообразных упражнений. Творческие двигательные задания требуют разных условий для их осуществления, и для оценивания нужны соответствующие критерии. Выводы: получены данные исследований свидетельствуют о том, что развивать меткость необходимо в соответствии с ее разновидностями и проявлениями, что, в свою очередь, требует соответствующего подхода к содержанию методики ее совершенствования.
Purpose: in the article the expounded analysis of long − term researches of methods of the stimulated development of coordinating internalss of students of pedagogical institutes of higher (in particular, to accuracy). Material: in the research 264 girl students participated. Estimation of reactive capabilities, level of static and dynamic equilibrium, were estimated, сapabilities for an orientation in space, quickness of the operative thinking, volume of the mechanical memorizing, distribution of attention, level of exactness, quickness and switching of attention, exactness of the job processing. Results: materials of researches showed that accuracy is difficult enough coordinating quality, which has different displays and varieties perfection of which requires the use of various exercises. Creative motive tasks require different terms for their realization, and for an evaluation corresponding criteria are needed. Conclusions: data of researches are got testify that developing accuracy is necessary in accordance with her varieties and displays, that, in turn, requires the corresponding going near maintenance of methods of her perfection.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/543
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра фізичного виховання та здоров'я
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20160201_104.pdf218,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.