Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 693.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Методологія проведення маркетингових досліджень у сфері електромонтажних послуг на базі ТОВ "Спецмотнажсервіс К"Хоменко, О. І.; Сапян, А. С.
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2010Дослідження якісних показників інноваційної діяльності методами частотного аналізуГеселева, Н. В.; Корецький, С. Л.
гру-2018Вплив економічних факторів на рівень розвитку вищої освіти у регіонах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
лип-2018Адаптація методології Heptalysis для вибору постачальника клієнтської базиПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Р. І.
2018Управління конкурентним потенціалом ЗВОЦимбаленко, Н. В.; Тарасенко, О. С.
2018Functional approach to the definition of subsystems and economic security elementsGryshchenko, Ivan
сер-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
жов-2018Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Бойко, Денис Юрійович
гру-2018Оцінювання впливу регіональних факторів розвитку вищої освіти на рівень економічної безпеки ЗВОЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович