Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 471-480 из 515.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Використання теорії ігор у формуванні ціни на товарГеселева, Н. В.; Новіков, Д. В.
2015Місце та роль соціопатії у маркетингуЯренко, А. В.; Яренко, Г. О.
2015Сучасні маркетингові стратегії фірм, що виходять на міжнародний ринокГеселева, Н. В.; Вартова, М. В.
2015Маркетингове дослідження ринку комп'ютерної техніки та вподобань споживачівЯренко, А. В.; Гриппа, І. К.
2015Розвиток глобальної мережі із використанням Інтернет-рекламиЯренко, А. В.; Самойлова, А. Ю.
2015Сучасні підходи до позиціонування товару на ринкуЯренко, А. В.; Шитько, А. В.
2015Проблеми ефективності мережевого маркетингуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Оптимізація виробничої програми підприємстваГеселева, Н. В.; Богуславська, М. В.
2015Моделювання як складова процесу прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Лучанська, І. В.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.