Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [912] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 912
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компаніїЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2015Розвиток фрилансингу в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2015Становлення ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Корнієнко, Ю. О.
2015Процес розробки та виведення нового товару на ринокЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2015Маркетинг у банківській сферіЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2015Огляд діяльності юридичного ринку та асортименту послуг компаній в сучасних умовахПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2015Маркетингове дослідження проблем та перспектив розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніПодольна, В. В.; Дутка, І. В.
2015Спорт і маркетинг: що є спільного?Хоменко, О. І.; Верхушина, О. С.
2015Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємствХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2015CRM-системи в межах управління взаємовідносинами з клієнтамиХоменко, О. І.; Ярошенко, В. А.
2015Моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.
2015Оцінка якості та конкурентоспроможності продукції підприємстваЯренко, А. В.; Юрченко, О. С.
2015Конкурентні переваги в маркетингуЯренко, А. В.; Голота, В. В.
2015Маркетинг взаємодії як філософія сучасностіЯренко, А. В.; Поповська, М. І.
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніЯренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2015Модель компанії як результат стратегічного планування із використанням методів моделюванняЯренко, А. В.; Сиротін, В. Г.
2015Оптимізація управлінського рішення щодо асортиментної політики підприємства на основі математичного моделюванняЯренко, А. В.; Величко, М. С.
2015Дослідження сучасного стану Інтернет-реклами у маркетингових комунікаціяхЯренко, А. В.; Ковальова, К. Л.
2015Стратегія бренду як парадигма маркетингу конкурентоспроможності брендуЯренко, А. В.; Бутенко, А. В.
2015Особливості маркетингу в сільськогосподарському секторі економіки УкраїниЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 912