Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/588
Название: Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світу
Авторы: Яренко, А. В.
Ключевые слова: international markets
currency
quotes
cross rates
commercial risk
currency risk
the importer
the exporter
международные рынки
валюта
котировки
кросс-курсы
коммерческие риски
валютные риски
импортер
экспортер
міжнародні ринки
валюта
котирування
крос-курси
комерційні ризики
валютні ризики
імпортер
експортер
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Яренко А. В. Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світу / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 4 (89) : Серія "Економічні науки". - C. 106-112.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто міжнародну систему котирування валют із подальшим використанням результатів в маркетингових дослідженнях діяльності підприємств. При проведенні досліджень були використані загальнонаукові та спеціальні методи: прямого та зворотного котирування валют, визначення середньо квадратичного відхилення та дисперсії, концептуального аналізу, діалектики, індукції і дедукції тощо. Результати дослідження надають змогу визначати інфляційні ризики валют світу при проведенні маркетингових досліджень. Визначена система надає можливості уникнення втрат при проведенні міжнародних розрахунків. Розроблено систему визначення інфляційних ризиків на основі котирування валют, яку можна застосовувати у маркетинговій діяльності вітчизняних підприємств при просуванні продукції на міжнародні ринки. Практична значимість полягає у застосуванні системи визначення інфляційних ризиків валют фахівцями відділів зовнішнього маркетингу вітчизняних підприємств при проведенні аналізу міжнародного ринку та здійсненні міжнародних платежів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/588
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V89_P106-112.pdf248,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.