Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6194
Название: Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовах
Другие названия: USING MULTI-SENSORY BRANDING IN MODERN CONDITIONS
Авторы: Пономаренко, Ігор Віталійович
Віннікова, Інна Ігорівна
Ключевые слова: сенсорний маркетинг
мультисенсорний брендінг
маркетингові комунікації
інноваційні технології
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Пономаренко І. В. Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовах / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова // Ефективна економіка. – 2014. – № 12. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3641
Source: Ефективна економіка
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядаються питання, які пов’язані з особливостями використання мультисенсорного брендінгу компаніями у сучасних умовах. Досліджено передовий досвід впровадження інноваційних маркетингових технологій компаніями, що дозволяють впливати на поведінку споживачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6194
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2307-2105
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИСЕНСОРНОГО БРЕНДІНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ.pdf333,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.