Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/640
Назва: Значення цінності бренду
Автори: Зимбалевська, Ю. В.
Геселева, Н. В.
Ормонов, М. О.
Ключові слова: brand
brand value
brand evaluation
the best brands
performance indicators
бренд
ценность бренда
оценка бренда
лучшие бренды
показатели эффективности
бренд
цінність бренду
оцінка бренду
кращі бренди
показники ефективності
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Зимбалевська Ю. В. Значення цінності бренду / Ю. В. Зимбалевська, Н. В. Геселева, М. О. Ормонов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 108-113.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"
Короткий огляд (реферат): Визначено основні чинники, які впливають на створення цінності бренду, та визначення його ефективності. Виявлено основні способи по оцінюванню цінності бренду та сформульовано причини правильного використання бренду, як важливого активу підприємства. Представлено підходи до визначення цінності бренду, та аналіз впливу бренду на комерційну діяльність компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/640
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V91_P108-113.pdf237,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.