Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, О.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T13:20:52Z-
dc.date.available2016-02-08T13:20:52Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationХоменко О. Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послуг / О. Хоменко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 34-39.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/645-
dc.description.abstractРозглянуто особливості цінової політики на ринку освітніх послуг. Досягнення мети дослідження припускає необхідність вирішення наступних завдань: аналіз особливостей освітніх послуг; стану ринку послуг вищих навчальних закладів; чинників, що впливають на встановлення цін; сегментації споживачів для виявлення можливостей проведення цінової дискримінації при встановленні цін. Методика дослідження передбачає використання методівпорівняння (для виявлення особливостей освітніх послуг), методу узагальнення (для виявлення можливості цінової дискримінації за рахунок сегментування споживачів послуг), системного підходу (для з'ясування факторів, що визначають ситуацію на ринку освітніх послуг). Розглянуто фактори, що впливають на цінову політику вищих навчальних закладів. Визначено можливості цінової конкуренції в сфері освітніх послуг, що сприяють зростанню прибутку. Виявлено умови для використання тактики встановлення неоднакових цін у залежності від місця, де розташована освітня установа, чутливості до цін споживачів освітніх послуг і асортименту послуг. Удосконалювання методів ціноутворення на ринку освітніх послуг дозволяє забезпечити конкурентні переваги вищим навчальним закладам. Виявлення умов, що дозволяють застосовувати цінову дискримінацію, сприяє збільшенню кількості споживачів і доходів від надання освітніх послуг.uk
dc.languageuk
dc.subjecteducational servicesen
dc.subjectthe demand for educational servicesen
dc.subjectdifferentiated servicesen
dc.subjectpricingen
dc.subjectprice discriminationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectобразовательная услугаru
dc.subjectспрос на образовательные услугиru
dc.subjectдифференциация услугru
dc.subjectценообразованиеru
dc.subjectценовая дискриминацияru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectосвітня послугаuk
dc.subjectпопит на освітні послугиuk
dc.subjectдиференціація послугuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectцінова дискримінаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleОсобливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послугuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKhomenkо, A.en
local.contributor.altauthorХоменко, О.ru
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"uk
local.source.number№ 5 (91)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V91_P034-039.pdf218,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.