Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/686
Название: Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств
Авторы: Глазкова, К. О.
Ключевые слова: marketing policy
profitability
company
STP - marketing
сбытовая политика
прибыльность
предприятие
STP - маркетинг
збутова політика
прибутковість
підприємство
STP - маркетинг
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Глазкова К. О. Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств [Текст] / К. О. Глазкова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 102-107.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтування проблем збутової політики на сучасному українському ринку та їх вплив на прибутковість підприємств. Використаний загальновідомий STP-маркетинг в управлінні збутовою політикою та оцінювання ефективності управління збутовою політикою. В процесі дослідження збутової політики, виявлення проблем, які зменшують прибуток підприємства та впливають на ефективну діяльність розподілу. Пропонування видів вдосконалення збутової політики на підприємстві та шляхи досягнення підвищення прибутку. Можливість досягнення високих показників прибутковості та уникнення втрат прибутку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/686
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V77_P102-107.pdf224,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.