Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7213
Название: Доцільність розроблення комерційних назв, які вказують на товарну категорію продукту
Другие названия: Целеесообразность разработки коммерческих наименований, указывающих на товарную категорию продукта
Авторы: Синявська, О. Є.
Ключевые слова: неймінг
комерційна назва
денотат
номінативно-ідентифікуюча функція
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Синявська О. Є. Доцільність розроблення комерційних назв, які вказують на товарну категорію продукту / О. Є. Синявська // Contemporary issues in philological sciences: experience of scholars and educationlists of Poland and Ukraine : conference proceedings, April, 28-29, Lublin. - 2017. - pp. 215-218.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу комерційних назв, що вказують на товарну категорію продукту. Їхня продуктивність обмежена переважно екстралінгвістичними факторами. Вони виконують переважно номінативно-ідентифікуючу функцію, тому прагматичний вплив цього виду назв є доволі слабким.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7213
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sinyavskaya_P215-218.pdf210,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.