Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7543
Название: Культурно-ціннісні смисли англомовних рекламних текстів: концепт Ексклюзивність
Другие названия: Cultural-axiological meanings of English advertising texts: the concept of Exclusivity
Авторы: Гудкова, Наталія Миколаївна
Ключевые слова: концепт Ексклюзивність
ексклюзивний товар
ексклюзивний споживач
англомовний рекламний дискурс
вербалізатори
ексклюзивний виробник
Дата публикации: 2017
Издательство: Accent Graphics Communications & Publishing
Библиографическое описание: Гудкова Наталія. Культурно-ціннісні смисли англомовних рекламних текстів: концепт Ексклюзивність / Н. М. Гудкова // Proceedings of the 1st International conference «Science and society». - Accent Graphics Communications & Publishing. Hamilton, Canada, 2017. – pp. 96-102.
Краткий осмотр (реферат): У статті на матеріалі текстів парфумів та косметики досліджено концепт Ексклюзивність у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Зафіксовано широкий спектр вербалізаторів, шо формують концептуальне поле даного концепту, та окреслено перспективність аналізу його образної складової.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7543
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gudkova Article 2017.pdf682,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.