Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8701
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолісник, О. В.-
dc.contributor.authorГула, Є. П.-
dc.contributor.authorКугай, Т. А.-
dc.date.accessioned2018-01-23T12:03:18Z-
dc.date.available2018-01-23T12:03:18Z-
dc.date.issued2017-11-
dc.identifier.citationКолісник О. В. Інфографіка як явище сучасного дизайну суспільної комунікації / О. В. Колісник, Є. П. Гула, Т. А. Кугай // East European Scientific Journal. – 2017. – № 11 (27), part 4. – P. 27-31.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8701-
dc.description.abstractГоловна увага приділяється осмисленню явища інфодизайну й її складової, інфографіки. Розглядаються характерні ознаки та функціональні засади використання інфографіки в інформаційному суспільстві. Пропонується класифікація даного явища з позиції функціонального навантаження. Визначається роль в сучасному світі образів інфографіки у комунікаційному повсякденні суспільства із "кліповою свідомостю". Досліджуються принципи творення тих чи інших графічних образів-смислів, які використовуються у сфері візуальної культури суспільства.uk
dc.description.abstractThe main attention in the articl is paid to the such kind of visual communication as comprehension of the infographic phenomenon. A clear description of concept of the infographic, characteristic features, functional position and the role in the modern world and classification are analyzed. There was investigated the criterias of creating infographics images-meanings that are used in the sphere of visual culture in the society. It was determined the value in the modern world of images of infographics in the society with "clippic consciousness". The principles of graphic images-meanings that are used in the sphere of the visual culture of society are studied.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінфографікаuk
dc.subjectінфодизайнuk
dc.subjectвізуальна культураuk
dc.subjectграфічний образ-смислuk
dc.subjectкліпова свідомістьuk
dc.subjectсоціокультурний простірuk
dc.subjectinfographicsuk
dc.subjectinfodesignuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectvisual cultureuk
dc.subjectsocial and cultural spaceuk
dc.subjectclippic consciousnessuk
dc.titleІнфографіка як явище сучасного дизайну суспільної комунікаціїuk
dc.title.alternativeInfographics as a phenomenon of the present design of the social communicationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKolisnyk, O. V.-
local.contributor.altauthorGula, Y. P.-
local.contributor.altauthorKugai, T. A.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceEast European Scientific Journaluk
local.sourceWschodnioeuropejskie Czasopismo Naukoweuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20180122_301.pdf599,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
20180122_301_Titul.pdf400,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
20180122_301_Zmist.pdf450,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.