Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 24.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Topical conceptions of the development of information society under conditions of NBIC-convergenceChubukova, O. Yu.; Rallie, N. V.; Zimbalevska, Yu. V.
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М.
2018Дослідження напрямів впливу інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації та глобалізаційних процесівАфанасьєва, О. М.; Кущ, Я. М.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко, О. В.; Родіонов, С. О.; Кущ, Я. М.
2012Концептуальні засади формування управлінської звітностіНападовська, Любов Василівна; Матюха, Микола Миколайович
2018Теоретичні основи формування міжкультурної комунікації в сучасному суспільствіМорозова, Є. С.; Птащенко, О. В.
2018Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійБрусніцина, Д. Е.; Родіонов, С. О.
2018Новітні технології у викладанні дисциплін гуманітарного циклу та їх застосування на семінарських заняттяхГрєбєннікова, Н. В.
2012Інформаційні технології у національній антидемпінговій політиціЧубукова, О. Ю.; Бондаренко, О. О.
2012Запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсівДеркач, Тетяна Михайлівна