Просмотр собрания по группе - Авторы Євсейцева, О. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 139  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Email-маркетинг. Якісний зворотній зв'язок від plain-text листаЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
2023Features of using email marketing in company strategyЄвсейцева, О. С.; Гетьман, В. Ю.
мар-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2017Social media marketingЄвсейцева, О. С.; Ковальчук, Ю. С.
2021User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктомЮркевич, Т. В.; Євсейцева, О. С.
2014VIP- бренди: активна реклама чи зважена політикаЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2020Адаптація системи маркетингових комунікацій до онлайн-середовищаШкут, Д. М.; Євсейцева, О. С.
2016Аналіз медійного ринку УкраїниЄвсейцева, О. С.; Собцева, Г. М.
апр-2017Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"Євсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2020Аналіз програмно-технічних аспектів створення систем обліку та технологій управління підприємствамиЄвсейцева, О. С.; Синенко, О. І.; Ярема, К. О.
2014Аналіз ринку лакофарбової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Гришко, М. В.
ноя-2016Аналіз ринку роздрібної торгівліЄвсейцева, О. С.; Кухар, О. С.
2012Аналіз ринку снекової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Ющенко, А. В.
2010Аналіз сучасних підходів до реструктуризації господарської діяльностіЄвсейцева, О. С.
2016Бренд як важлива складова комплексу маркетингуТонкошкурова, Н. Ю.; Євсейцева, О. С.
2014Бізнес і споживач: хто винен в розриві відносинЄвсейцева, О. С.; Яременко, О. І.
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
2019Вдосконалення маркетингових комунікацій підприємстваЄвсейцева, О. С.; Кокорева, А. В.
2010Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потокамиЄвсейцева, О. С.
2023Використання маркетингової інформаційної системи в управлінні підприємствомЄвсейцева, О. С.; Рубан, О. В.