Просмотр собрания по группе - Авторы Євсейцева, О. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 16 по 35 из 144 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Бренд як важлива складова комплексу маркетингуТонкошкурова, Н. Ю.; Євсейцева, О. С.
2014Бізнес і споживач: хто винен в розриві відносинЄвсейцева, О. С.; Яременко, О. І.
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
2019Вдосконалення маркетингових комунікацій підприємстваЄвсейцева, О. С.; Кокорева, А. В.
2010Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потокамиЄвсейцева, О. С.
2023Використання маркетингової інформаційної системи в управлінні підприємствомЄвсейцева, О. С.; Рубан, О. В.
2023Використання сучасних ІТ-технологій в маркетингуЄвсейцева, О. С.; Мігалатій, О. В.
2023Геомаркетинг: напрям маркетингового аналізуЄвсейцева, О. С.; Тимошенко, С. Ю.
2016Глобалізація процесів логістикиКолтко, Ю. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Головні принципи рекламного текстуРибак, Д. К.; Євсейцева, О. С.
2014Девід Аакер – основоположник брендингуЄвсейцева, О. С.; Золотарьова, Я. М.
2017Дизайн відносин, або на що варто витратити творчі силиЄвсейцева, О. С.; Сіряк, Д. В.
2021Дизайн обкладинки альбому музичного гурту "All them Witches"Левенець, В. В.; Євсейцева, О. С.; Чупріна, Н. В.
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2014Директ-маркетинг – найбільш ефективний спосіб маркетингуЄвсейцева, О. С.; Майданюк, Д. В.
2019Дослідження маркетингу соціальних медіа в сучасному стані інтернет-рекламиЄвсейцева, О. С.; Антонюк, Л. Д.
апр-2017Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2017Діалоговий SMS-маркетингЄвсейцева, О. С.; Ковальчук, Ю. С.
2014Емоційний зміст брендуЄвсейцева, О. С.; Таран, Е. В.
2016Етапи становлення та розвитку маркетингу в УкраїніРуденко, М. Б.; Євсейцева, О. С.