Просмотр собрания по группе - Авторы Євсейцева, О. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 36 по 55 из 139 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2010Казначейство банкуКириченко, А. О.; Денисенко, М. П.; Гречан, А. П.; Грищенко, І. М.; Єрохін, С. А.; Єрмоленко, М. М.; Олійник, Д. І.; Лаптєв, С. М.; Бондаренко, О. О.; Яцишина, Л. К.; Ковальчук, А. Т.; Роголь, С. Л.; Головко, А. Т.; Білоусова, І. А.; Бондаренко, О. С.; Бреус, Світлана Василівна; Ваганов, В. Г.; Власюк, Т. М.; Вовчок, С. В.; Воронкова, Т. Є.; Грищенко, А. І.; Домрачєв, В. М.; Євсейцева, О. С.; Єременко, В. О.; Захаров, О. І.; Кабанов, В. Г.; Кощеєв, О. О.; Потійко, Ю. А.; Чигирик, К. О.; Шульга, В. М.; Пригунов, П. Я.; Паращенко, Л. І.; Матіос, А. В.; Біла, Т. Ю.; Гулей, А. І.; Денисенко, О. М.; Євлах, О. Ю.; Єрохіна, А. С.; Ігнатенко, В. А.; Іщенко, В. Ю.; Кириченко, А. О.; Кудря, І. В.; Харченко, О. І.; Шевчук, Ю. В.
2016Комунікації в системі сучасних міжнародних відносинДухніч, С. Є.; Євсейцева, О. С.
2023Контент-маркетинг: сучасні реаліїЄвсейцева, О. С.; Самойленко, К. В.
2019Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугПодольна, В. В.; Євсейцева, О. С.
2017Креативність в директ-маркетингу – може бути чи повинна бути?Євсейцева, О. С.; Козачук, А. С.
2009Логістичні підходи в управлінні запасами промислових і торговельних підприємствБондаренко, О. С.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетинг впливу. Як знайти найкращих агентів впливу?Матвеєва, А. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингова стратегічна сегментаціяСобцева, Г. М.; Євсейцева, О. С.
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.
2016Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнесу підприємстваКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.
апр-2017Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємстваЄвсейцева, О. С.; Зінорук, Л. В.
июн-2020Маркетингові комунікації у ресторанному бізнесіЖежук, Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингові стратегії розвитку на ринку послугПисанець, К. К.; Гаврилюк, А. В.; Євсейцева, О. С.
2014Мерчандайзинг імпульсивних покупокЄвсейцева, О. С.; Крат, А. Н.
июн-2020Методологія аналізу ефективності маркетингової діяльності на підприємствіДяченко, Д.; Євсейцева, О. С.
2015Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльностіЄвсейцева, О. С.; Писанець, К. К.; Вознюк, Л. О.
июн-2020Методологія оцінки ефективності брендінгуЛуців, Т.; Євсейцева, О. С.
2016Мобільна реклама – дієвий інструмент мобільного маркетингуОлійник, О. С.; Євсейцева, О. С.
2017Мобільний маркетинг як невід’ємна частина директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Богомоленко, А. В.
июн-2020Моделі формування і розвитку брендуВолковинська, П.; Євсейцева, О. С.